nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, september 07, 2006

We are the champions!




Pa nadaljujmo s tradicijo triptihov ... in se sprehodimo nekaj dni nazaj!
Ostanki eksplozije so še vedno na steni in ploščicah ... se ve, kdo je kriv - Katka, upam, da si se naučila, da fajhtni babi nikoli ne smeš rečt naj strese šampanjc :-)

22 Comments:

Blogger bralec said...

... ker je življenje prekratko, da bi ga jemali resno!! =))

7:33 pop.  
Blogger nadangel said...

točno to...in zato štempli ostajajo... za žlahten spomin :-)

7:50 pop.  
Blogger pubec said...

lep izgovor za nekaj, kar se ne da spucat. ampak nam je očitno usojeno - v familiji. namreč, ko smo se selili v bajto, je stric nacilal štofl od šampanjca v strop, nardil lukno, vzel črn alko in obkrožil tarčo. na lep bel strop s črnim flomastrom...
tak da cedeče se rdeče jagode ostajajo tudi na zeleni steni spalnice.

10:47 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Fajhtna baba mora kej druzga trest!!!

11:14 pop.  
Blogger nadangel said...

khm...no, glede na to, da je pložaj frontmenke že zaseden, se mi danes ne bo treba mučit s tresenjem česa drugega razen šampanjca...ko pa se bo splačalo, te pa se lahko menimo o čem tudi izven fajhtnega stanja...Pubec, razmisli torej o svoji odločitvi, da me posadiš za bobne...

11:51 pop.  
Blogger nadangel said...

pubec, ti pa se sprijazni, da te tradicija nikoli ne zapusti...tak kot te ne zapustijo triptihi. Jagode na zidu ostajajo...

11:52 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Bemti, zdaj sem že jaz začel razmišljat o triptihih :-)

12:18 dop.  
Blogger pubec said...

Fajhtna baba mora kej druzga trest!!! :)

12:47 dop.  
Blogger nadangel said...

Triptih je zakon! ... pubec, če pa hočeš tresenje, pa bo treba še enkrat razmislit o moji poziciji v The Pubec Family band...No, pol se lahko kaj zmenimo...

8:15 dop.  
Blogger Morska deklica said...

Sm ti rekla, da ga (šampanjc) nehi drkat, dobesedno tako ;-)

9:07 dop.  
Blogger nadangel said...

hm, saj ni hudega, če od vsakega žura ostane pečat...v glavi in drugje...

9:25 dop.  
Blogger bralec said...

a čez 9 mesecev? :D

9:52 dop.  
Blogger nadangel said...

khm,težka bo...vsaj z moje strani...ker je ded celo noč preživel z drugo družbo...bo treba bolj Katko pobarat :)

10:04 dop.  
Blogger Morska deklica said...

Sem ravno mislila iti po Coldrexe v lekarno, pa bom še Clear blue za vsak slučaj kupila ;-) Sporočim, ali se bo pokazala velika modrina ... :-)

10:15 dop.  
Blogger nadangel said...

no, boš pol povedala, da vem, če je blo plodno... saj veš, vedno je dobro bit informiran...if u know what i mean :)

11:20 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Pol mormo pa ugotovit samo še kdo je oče :-))

1:01 pop.  
Blogger nadangel said...

uf, na to pa sploh nism pomislla, da sta bla dva kandidata! No, vsaj 50 % sem si že oddahnla...

1:09 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Če se rodi z brki potem zihr ni moj :-)

12:41 dop.  
Blogger nadangel said...

khm, nikol se ne ve...a če se pa rodi s flisom, pa je tvoj? :)

10:26 pop.  
Blogger Morska deklica said...

Točno tako, Nadangel ;-)

3:32 pop.  
Blogger nadangel said...

zakaj sem vedla, da mi boš odgovorila TI??? se vidimo jutri pa bo spet razpaljotka...

7:32 pop.  
Blogger nadangel said...

...mogoče se pa le ugotovi, čigav je...

7:33 pop.  

Objavite komentar

<< Home