nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

torek, oktober 17, 2006

Trenutno tavam…

… nekje med bolezenskim stanjem in preobremenjenostjo na vseh področjih. Nikakor se ne morem naspati in trenutno se poskušam izvleči iz tega življenja, ki je bilo v zadnjih treh tednih posvečeno izključno in samo Gei, precej manj pa Pubecu. Priznam, vrstni red mi ni ravno v ponos in tudi sama sebi zadnje čase nisem. Frizer bi me moral videti že davno, kakšna barva tudi ne bi škodila, kocine silijo na zrak iz vseh strani pa tudi dobre knjige, CD-ji in predvsem moja diploma iz ici bici majhnih kraških oblik me nekako žalostno čakajo, slednja sicer na tričetrt že napisana, a dobro skrita nekje v daljnih direktorijih laptopa. …Pubec se je sicer dolgo trudil razumeti, a se mi zdi, da tudi njemu več ne uspeva najbolje…Razumeti namreč…edinole rože so zadovoljne s tistimi nekaj kapljami vode, ki jim jih namenim. Ja, vem, odnose je tudi treba zalivat…blablabla… nisem perfect žena, ženska in oh in sploh, ki bi lahko likala, istočasno pohabljeni sosedi pomagala po stopnicah in mirila sosedovega mulca, po vrhu vsega pa se potem še vsa hotna in zrihtana razumevajoče prepustila svojemu moškemu…A sem res samo jaz tista, ki se ji zdijo tovrstne gospodinje iz samosmejočih nadaljevank absurdno nerealne? Moja realnost je trenutno namreč precej trda in upam, da bo s spremembami, ki se mi obetajo, ta trdnost vsaj malo zmehčana in bom vsako jutro, ko se bom zbudila, pristajala na mehkejših in udobnejših tleh. Držite pesti!

14 Comments:

Blogger pubec said...

jaz jih držim za tebe! ;)

8:59 pop.  
Blogger nadangel said...

ti si najboljši!!!

10:41 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Tko je ne, včasih tako pride. Dobro je vedeti da tako kot pride tudi oddide. Da pa ne bom preveč pamtoval, predlagam da Nadangelu vrnemo tisti lep nasmeh na obraz in gremo skupaj na pijačo za tisoč tolarjev :-)

10:58 pop.  
Blogger pubec said...

urban, tut tebe bi blo spet fajn videt! tak da šparam jurja ;)

11:39 pop.  
Blogger Irena said...

jst tud drzim pesti, da se ti zivljenje kmalu vsaj malce umiri, sej ves, ce se ti cist, pol je itak dolgcajt :-) ampak zivljnje nas itak vedno znovo preiszkusa koliko zmoremoin ko je konec in zgodbo gledamo ze nazaj se nam zdi, da zmoremo se vec.. prepusti se temu, kar zivljneje pricakuje od tebe, vse ostalo pocaka.. kaj ves, mogoce ugotovis, da ti dolgi lasje pasejo, kocine pa postanejo topel zaveznik v teh brrr, mrzlih dneh :-)
nadangel, drzi se, tudi jaz sm s teboj!!!
stavri pa se bodo itak uredile tako kot je najbolje zate...
lupcka

10:26 dop.  
Blogger nadangel said...

@urban: tale z lepim nasmehom me je pa prav pogrela. Imam zate že rezerviranega jurja! Častim :)
@irenca: hvala za spodbudne besede. Že danes je kar malo lažje, ko sem se odklopila, poslala vse na deseti planet, jaz pa sem se utaborila na svojem...in me niti približno zanima, kaj se dogaja pri njih :) Ah, svet je lepši, ko se naspiš in si ob desetih na domačem fotelju privoščiš kavico :) Juhu jaz, ko se znam tak hitro potolažit!

LUPČKA VSEM NAZAJ PA UPAM, DA KMALU ZAPRAVIMO TISTE JURJE!

10:45 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Drug teden?! Katka baje kuha, jaz pomivam posodo, vsi skup ga pa pijemo :-)

2:15 pop.  
Blogger pubec said...

kaj bi si lahko zaželel boljšega?

6:41 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, res, kaj je sploh lahko kaj lepšega?!

7:40 pop.  
Blogger Ivan Ž. said...

Urban pomiva? A je to priznanje kdo ma več obiska... :)

9:18 pop.  
Blogger Morska deklica said...

Do torka, srede, ko predlagam obisk, je še dolga za izboljšanje ali poslabšanje statistike :-) Tako da ne gledam niti novih tekočin za pomivanje posode niti ne berem še kuharskih knjig. Do zadnjega trenutka :-)
Nadangel: vrnili ti bomo krila in nasmeh, obljubim!!! Upam le, da bo pravočasno. Lepo spi, z mirnim nasmeškom na obrazu.

10:09 pop.  
Blogger nadangel said...

@katka: hvala...danes je moj nasmeh že tako širok, kot ste ga vajeni! Možgane imam frišne od poznega jutra, kocine so spedenane, moja frizura pa se že zaradi dolgega spanca počuti nekako lažje! Krila pa itak ostajajo...ker se ne dam!

LUPČKA VSEM!!!SE KMALU VIDIMO!

10:55 pop.  
Blogger Irena said...

juhej, zivjo ohcet in naga rit :-)

1:25 pop.  
Blogger nadangel said...

juhej, juhej!!!!

10:46 pop.  

Objavite komentar

<< Home