nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, oktober 20, 2006

Juhu, petek je tu!

Ne vem, kdaj sem se nazadnje tako kot majhen otrok veselila petka! Danes mi tako neverjetno ubitačno paše, da je zunaj dež, jaz pa grem predčasno, čez kakšno uro namreč, domov! Tam se bom zavila v toplo odejo (iz posebnega razloga - ker nama s Pubecom še zdaj ni ratalo naštimat novih radiatorjev in se nekako počutim že kot v tistih dokumentarcih iz Sibirije, kjer se grejejo s 100 % vodko...) in bom brala...in pisala...in uživala...no, pa tudi kak deci si bom privoščila. Ja, danes je prav dan za take hedonistična vdajanja v brezdelje...Naj tudi vam mine čimbolj lepo in predvsem toplo!

7 Comments:

Anonymous Anonimni said...

In poj mi prletemo!!! En kozarcek,ah fuck it?

10:15 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, jebi ga...tak se pač en kozarček sprevrže v še kaj več...seveda, ko pride na obisk blogovska familija...no, glavno da glava takrat dela še bolj s polno paro...

1:09 dop.  
Blogger pubec said...

še malo, pa pridem tudi jaz pod odejo :)

2:28 dop.  
Blogger bralec said...

jst pa kljub topli odeji predlagam, da pubec vseeno primeš šraufnciger in rorcange v roke ter namontiraš radjator, da vaju ja ne bo zeblo :))

4:19 pop.  
Blogger nadangel said...

Blaž, se strinjam...ampak, dokler nam je pod odejo tak toplo, se nimamo kaj bat :)

9:52 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Jah, kaj pa pol ko je treba sredi noči na WC? A gresta skup :-)
Pubec dej no, pokliči pa pridemo. Saj če kaj zalije je sam deset nadstropij pod vama...

11:40 pop.  
Blogger nadangel said...

@urban: enajst nadstropij :) sicer pa...mi ne hodimo na WC ponoči...pravijo, da to pride z leti...no tebi se očitno že poznajo:)

7:28 pop.  

Objavite komentar

<< Home