nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

torek, oktober 24, 2006

Danes je nov dan …

… in z vsakim dnem lahko začnem znova. A ni super, da je narava uredila ritem tako, da vedno obstaja možnost za nove začetke? Nov dan, nov letni čas, novo leto, novo življenje … Vsak trenutek lahko spremenimo tisto, kar ni prav, kar gre v napačno smer … Veselim se teh novih začetkov, ker je potem vse lepše … posebej takrat, ko ljudje, ki ti pomenijo največ, kljub spremembam ostanejo tvoji zavezniki – za vedno. Ker šele takrat veš, da je najbolj prav, da jih je nekaj prineslo k tebi in da je najbolj prav, da pri tebi tudi ostanejo – za vedno!

2 Comments:

Blogger Irena said...

ja, to sem jaz pisala prijateljici vceraj.. da je danes nov dan... pa se sama zjutraj zbudim in si zelim, da bi bil ze jutri.. razumes? sej se sama ne... dragi nadangel, naj te boza vetrc, ki skace v mestu in ulovi nasmehe, ki so ti dani.. od mene pa objem :-)

5:51 pop.  
Blogger nadangel said...

razumem te, ko rečeš, da si želiš, da bi bil jutri...ampak pomisli o tem, kaj sva se s Pubecom pogovarjala včeraj: ko smo bli mali, se nam je tolko dogajalo, da je čas vedno tekel prehitro (beri: mama je prehitro poklicala h kosilu), ko smo bli na faksu, je šlo u izi, ker smo bili mi točno takšni - u izi, ampak zdaj, ko se vsak dan gonimo po tiskovkah, uredništvih in podobni šari, pa čas leti! Zato ne pusti svoji glavi, da te prehiteva, ker potem ostane premalo zate in za življenje in za tiste, o katerih sem pisala na postu...In naj tudi tebi veter prinese nasmeh in moj objem :)

9:27 pop.  

Objavite komentar

<< Home