nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, marec 21, 2008

Nagradno vprašanje ...

Kje je to? Draga Skalca in Sonček - tole je Velebit konec aprila ... Danes sem se pogovarjala s poznavalcem Velebita in pravi, da je konec aprila lahko tudi še do meter snega. To sicer ne bi bilo nič kaj strašno dramatičnega, če ne bi ves Velebit (to pa lahko verjamete krasoslovki) ena sama luknja in škraplja, kar pa že po kopnem, kaj šele po snegu, pomeni izjemno nevarnost - nekaj takega kot ledeniške razpoke.
Zato, drage moje, moramo dobro premisliti, če ne bi morda po poti (ki je mimogrede tako noro kul, da jo moraš baje prehodit vsaj enkrat v življenju!) čez Velebit krenile nekoliko bolj proti poletju - idealno je tam nekje v juniju ...
No, v vsakem primeru bomo migali ... na Velebitu al pa kje drugje!

6 Comments:

Blogger Metatron said...

he he he nadangel... to je velebit 23 februarja 2003 :) :) :) mal te moram hecat, ker nisem siguren da te pubec dovolj :)

12:11 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, saj ni panike ... ampak nekaj takega naj bi zgledal, veš! Hotla sem samo ponazorit :) Ti kar zajebavaj, mam za vse argumente ...

12:44 pop.  
Blogger Skalca said...

Draga moja nadangelca! Nic se ti ne pusti hecat. Verjamem, da bos poskrbela za varnost. Tam lahko kar v trenutku zgines, pol pa te noben bog ne najde,

Mamo pa tudi v SLO veliko destinacij, ki nas se cakajo in KLICEJO. Ena izmed teh je tudi na tejle spletni strani:
http://www.gore-ljudje.net/, pa si poglej in ugotovi, katero mislim.

1:34 pop.  
Blogger nadangel said...

Dam roko v ogenj, da je to Eiger :)

3:37 pop.  
Blogger Skalca said...

Mislila sem na Veliko Martuljško Ponco, zgolj slucajno je bil tam tudi Eiger.

Do poletja me niti Grossglockner niti Eiger niti kaka Jungfrau al pa Münch ne bodo vlekli, se bom zadovoljila z nasimi hribi. Saj bos na kakem z menoj?

12:48 pop.  
Blogger Metatron said...

ne? kako pa to?

No, sej mene tudi veliko bolj mikajo SLO gore... šele sedaj ko sem z vami zače hodit sem dejansko doumel, kolko vrhov mamo v sloveniji in se mi je posvetlo, da po mojem niti na 1 % od vseh njih nisem bil... se bom moral malo poboljšat :)

8:53 dop.  

Objavite komentar

<< Home