nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, november 23, 2007

Gaudi je zakon!

Gaudi = arhitekt, ki je med drugim Barcelono naredil to, kar je ...
In s Pubecom sva se prav tam imela vsaj tako igrivo, kot so igrivi mozaiki v parku Guell ...

8 Comments:

Blogger Metatron said...

zakaj js vidim tu gor Snupija? :)... očitno sem še zmeraj otrok, da vidim take zadeve :)

10:27 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, saj v tem je glih ves point...da vidiš tisto, kar ti paše :)

4:57 pop.  
Blogger Irena said...

bravo, nadangel! ja, barcelona ne bi bila tako cudovita in pisana ce bi rastla brez gaudija...

5:34 pop.  
Blogger nadangel said...

Irenca...zelo res je. In ne moreš verjet, kaka inspiracija so bili tile mozaiki :) Kupila sem si živo zelen plašč :) No, v bistvu sem ga dobila, ampak to je že druga zgodba in Pubecova denarnica pri tem ni imela nič :) Celo zgodbico izveš, ko si boš vzela pol ure za kakšno kavico z mano :)

7:21 pop.  
Blogger Irena said...

@nadangel: cakam na povabilo, upam da bos v zelenem plascku :-)

10:13 dop.  
Blogger nadangel said...

okej, ko zadiham, povabim tebe in plašček na en kuhanček :)

2:46 pop.  
Blogger Irena said...

bravo, zivel plascek :-) priporocam pa da (za)dihas ze prej, da se ne zadusis!!!

5:12 pop.  
Blogger nadangel said...

se bom drzala tvojih navodil, a se bojim da mi do 10. dec ne bo ravno uspelo :( Ampak OK, dokler mam plašček, je svet lepši :)

10:08 dop.  

Objavite komentar

<< Home