nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

sobota, junij 02, 2007

Ko jezero izgine ...




... ostane le potoček. In razgrne neverjetno nedrje Zemlje ... uau! Vedno znova me šokira, ko vidim ogromne ponikalnice na Cerkniškem jezeru. Tu in tam se najde še kakšna crknjena riba, ki ji ni bilo dano ostati na pravem mestu, in kak natikač, ki ga je prineslo od bogvekod. In prav ob tej vodi, ki sem jo danes gledala ponikati na tej veliki ravnini, bom lahko naslednji teden spila kavo v centru Ljubljane. Ja, narava je res Velika!

12 Comments:

Blogger Metatron said...

OK... nisem ravno strokovnjak za zemeljske tvorbe in podobna čudesa... samo a to si dejansko ta vikend fotkala?... js sm bil pa prepričan, da majo sedaj ob teh plohah visok vodostaj... hmmm... če je pa tako niska voda polj bi se mi pa splačalo ribe it lovit.

2:54 pop.  
Blogger nadangel said...

Ja, to je slikano v soboto. Vodostaj je nizek, ampak moraš upoštevat, da nekaj pravih nalivov ni dovolj, da bi napolnili vse špranje, pa še traja kak teden, da se pravi nalivi "poznajo" na kraški podatlnici (traja nekaj časa, da odcurlja :))...No, in zdaj sem te razsvetlila :). Aha, pa še to...ribe so že davno rešene (smrti) ali pa odrešene :) ... če slučajno ne veš...vsakič, ko voda drastično hitro upada, vrli ribiči iz Cerknice rešujejo uboge ribice...pa to so res prave in ogromen ribe...In za njimi se pridejo mastit še medvedi :)

4:35 pop.  
Blogger nadangel said...

mislim, za ribiči se pridejo mastit... :)

4:36 pop.  
Blogger pubec said...

kaj je to podatlnica? a je to lupina od dateljnov? ker če je, bi jaz raje dateljne ;)

5:48 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, hvala, pubec, še dobro, da me učiš, kak pisat...dateljna pa dobiš doma :)

6:42 pop.  
Blogger Metatron said...

@nadangel: hvala za info. Za ribe vem, da jih pobirajo ribiči. No ribiče pa bolj kot medvedi lovijo domacini :))) No sej js nisem mislu it krapa lovit ampak ščuko, ki je pa v unmu "pritoku". In če je tam nizka voda pol so ščuke nastradale:)... da sem pa bil prepričan, da je visok vodostaj sem pa zadnjič od enega ribiča slišal!?!? mamu mu vidim

8:02 dop.  
Blogger Metatron said...

ja pa še to... a si barve pojačala v PS al ti jih fajnpiksl dela take... se mi dopadejo (posebej una zeleno modra kombinacija).

Aja še to bi te kar na tem mestu vprašu. Kako je una fotka (ti z belimi slušalkami) iz prejšnjega posta obdelana?

8:04 dop.  
Blogger nadangel said...

metatron...ti pa tvoj fotošop :). iz Cerkniškega niso posebje obdelane, samo za 10 so nasičene (saturation)...kar pa se tiče prejšnje, pa je bla cela kombinacija ukazov, predvsem pa kontrasti in color balance :) Ampak jaz ti nisem neki strašni stručko za PS, veš ...

8:23 dop.  
Blogger nadangel said...

aja, pa še to, Fajni piksi mi dela super barve, ker jih mam po novem naštimane na Chrome color...se obnese pri naravi, pri obrazih malo manj, ker so malenkost preveč rdečkasti :) Ampak, glede piksija mam same pohvale presežnikov :)

8:24 dop.  
Blogger Metatron said...

poizkusi obraze še kdaj drugič slikat, ne samo med pitjem vina al pa med športanjem :)))

11:38 dop.  
Blogger nadangel said...

haha...ja, tudi za to bo še cajt :)

11:48 dop.  
Blogger Irena said...

no, si dobil dateljne?

4:22 pop.  

Objavite komentar

<< Home