nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

sobota, april 21, 2007

Medtem ko sem delala na terenu ...



... so me zgodnja jutra vedno znova fascinirala. In vedno bolj mi je bilo jasno, da si želim nekoč ven iz Ljubljane, kjer bom to lepoto doživljala vsak dan. Narava me z leti vedno bolj fascinira in vedno bolj imam željo čim več časa preživeti ob takšnih pogledih (prva fotka med Postojno in Pivko, druga na poti na Snežnik)!













2 Comments:

Anonymous Anonimni said...

a veš da ti zavidam tako delo (na terenu),... moje je namreč čisto nasprotje,... bolj ko se hočem pogljobit v delo, bolj se moram zapret med 4 stene...

6:21 pop.  
Blogger nadangel said...

saj veš, da moj vsakdan tudi ni tak...ampak teren za diplomo pa je res bil čisti užitek...

5:45 pop.  

Objavite komentar

<< Home