nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, marec 02, 2007

Presenečati ali se utopiti v morju enakih ...

... to je zdaj vprašanje. Naslovnica, ki bo krasila marčno izdajo Gee, je požela izjemno mešane občutke. In to zaradi več razlogov. Kar nekaj časa je uredništvo (po naročilih nadrejenih) sledilo izbiri fotografij lepih, po možnosti mladih in eksotičnih žensk. Da ne bo pomote ... pogosto ni bilo izbire! A sama sem zagovornik teze, da je na naslovnico bolje dati dobro fotko tematike, ki je v reviji vodilna, pa četudi ta fotografija šokira ali pa ni všeč vsem ... V bistvu prav zaradi tega! Običajne naslovnice se v poplavi Jan, Lis, Anj in podobnih revij preprosto izgubijo. In tudi, če prodajo v kioskih popolnoma odmislimo, je, vsaj jaz verjamem v to, prav, da naslovnica odraža vsebino. Naj bralec takoj ve, kaj bo dobil. In prav je, da včasih šokira.

No, in tako se je začela transformacija Geinih naslovnic. Sprva z nekaj porodnimi krči, potem pa z nekaj naslovnicami, na katere smo lahko ponosni - če ne drugega že zato, ker so razbile ponavljajoči se vzorec ... No, in kaj vi, moja vedno kritična publika, mislite? Slediti uniformizmu ali ...? No, samo v pojasnilo: vodilna tema marčne Gee bo raznolikost človeštva ... (in priložena fotka je še delovna verzija izpred nekaj tednov)

12 Comments:

Blogger Metatron said...

Aloha - meni se ta naslovnica dopade. Je pa res da me zelo spominja na kakšno reklamo za beneton (pa s tem ne mislim nič slabega). Če bi se jaz odločal za naslovnico bi morda poiskušal najti neke fotke, ki bi odražale civilizacijske razlike in ne rasnih (bogati zahodnjaki - mladi japiji polni vsega ter sodobni-avandgardni japonski najstniki nasproti revnim ribičem z zgubanimi obrazi ter raznim revežem, brez nog itd... v indiji oziroma afriki).

Pa to ni kritika - morda samo malce za debato.

8:40 dop.  
Blogger nadangel said...

mhm...samo pomisli, kako bi na 20krat20 cm vse to nabasal noter tako, da bi bilo jasno! Sploh pa, glavna tema so rasne razlike in ne civilizacijske :)

9:21 dop.  
Blogger Metatron said...

OK - sedaj ko vem da je poudarek na rasah. Ampak če se začnem zapletat in še naprej forsirat svojo idejo bi potem zapisal tako :)

S tem ko bi imeli različne kulture npr. Japonce, belce, afričane indijance,... (ne vse - samo nekaj od njih) bi istočasno imeli tudi različne rase - slika bi imela samo še dodatno sporočilo (no morda bi to sporočilo tudi motilo - res odvisno ot glavne teme prispevka). Če pa hočeš še malce "šokirat" oziroma "provocirat" pa dodaš enga črnca, cigana,... oziroma koga iz manjšin, ki jih drugače povezujejo z revščino in podobnim, v obleko in kako daje pomoč enemu klošarju, ki je pa belc. Ali pa celo pustiš belca v obleki, ko klošari, en razcapan klošar pa mu daje denar... no sem se že zaplezal, to bi pomenilo pa morda spet neki drugega....

Skratka, kako a to spraviš na vaš format???? To bojo pa oblikovalci bolj vedeli. Morda narediš piramido? Spodaj v prvi vrsti narediš en kup fotk revežev, potem višje malo manjši reveži, še malo višje uživaška mladina, na vrhu pa biznismeni. Potem če daš na vrh belce in spodaj drugo raso - kar nakazuje še to kako belci izkoriščajo 3 svet in tretjo raso maš pa po mojem že kar provokativno in šokantno naslovnico. No ni nujno da so ravno belci tisti, ki izkoriščajo - ampak vsi kapitalisti - črni, beli, rdeči in rumeni.

Posamezne fotke so pa kot kamni v piramidi - cca. 5x5 cm.

Ne vem?

10:56 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, popolnoma razumem, kako si predstavljaš, ampak "pomanjkljivost" naslovnic, ki naj bi bile tudi kolportažno prodajne, je ta, da morajo biti izjemno jasne ... tu pa se teorija cca 10 fotk 5krat5 malo izjalovi... Bi moral prit kar blizu, da bi videl, za kaj gre...No, vsekakor si dal idejo, ki morda pride tudi tebi kdaj prav :)

5:25 pop.  
Blogger pubec said...

zdaj vem, zakaj bo moj sošolec metatron prej doktoriral kot bom jaz diplomiral. vidim, da če ne bi prepisoval od tebe, bi se mogoče tudi sam naučil malo bolj poglobiti v neko zadevo in ostati skoncentriran na le-to. tak pa me preveč stvari mika in bi zlahka diplomiral iz "vsega po malem, a nič konkretnega" :)

10:23 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, pubec, uči se...

10:47 pop.  
Blogger Metatron said...

@pubec: ja pubec, sem ti že takrat reku da ne smeš prepisovat od mene. To sm js delo samo zate dobro. Sm vedu da bi mogu izpite še bolj skrivat :)))))

@nadangel: sej ne da bi želel pametovat al pa se kregat - morda samo malo da te razjezim pa da boš rekla: "mater je sitn metatron, ne neha in ne neha dajat neumnih predlogov - mi že imamo končno verzijo naslovnice". Ampak včeri zvečer nisem imel kaj delat in mi ta naslovnica ni dala miru. Sestavu sem eno katera bi pa morda kljubovala vsem pravilom naslovnic, vendar bi pa bila inovativna in drugačna - tako kot razumem si želite na Geji.

Torej postavil sem raster še manjši od 5x5 cm not pa nametal čez celo stran full malih fotk obrazov. Na vrhu lista bi bili obrazi razporejeni v obliki črk "G", "E" in "A". Na tistih delih rasterja bi bile full temne fotke oziroma fotke črncov - tako bi fotke same po sebi sestavljale napis GEA, ostale fotke bi ble pa bolj svetle oziroma z portreti belcel, ki9tajcev in drugih svetlih polti.

Evo, sedaj pa obljubim da sem končal s temo o naslovnici :)

8:20 dop.  
Blogger nadangel said...

@metatron: če ne bi želela slišat kritik in drugih predlogov, ne bi postala tega posta :) Tako, da brez skrbi...mi je všeč, da te je zrajcalo. Daj, postaj al mi pa pošlji tvoj predlog, pa da vidimo, kak sede :)

8:39 dop.  
Blogger Metatron said...

nimam tvojga maila - pa bom poslal kar pubecu. Aja pa ni sem imel dovolj fotk obrazov, z neta se mi jih tud ni dalo snet - ker je Hera bla ravno za PC-jem. Pa sem naredil samo shematsko naslovnico.

Kakorkoli ti samo pubecu reči naj ti forwardira moj mail.

9:46 dop.  
Blogger nadangel said...

No, super, me prav zanima! Imej super dan!

12:28 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Že dolgo tega nazaj smo nekje proti jutru prišli na idejo da smo anti rasisti. Ne v klasičnem pomenu besede, ampak v tem, da je ultimativna rasa mešanica vseh ras.
Ideja ki izhaja iz tega za nsalovnico, je obraz sestavljen iz značilnosti vsake izmed posameznih ras. Mogoče se ideja zdi preprosta, ampak obraz ki bi krasil naslovnico bi bil izčiščen (samo ena fotografija) ter hkrati tako nenavaden da bi (vsaj v moji glavi) zaradi svoje nenavadnosti pritegnil mimo-trafike-hodajoči pogled.
Hkrati pa, računati, da bi se ena revija prodajala bolje zaradi naslovnice...je utpopično...

6:24 pop.  
Blogger nadangel said...

@urban: želim si, da bi se tvojega zadnjega stavka zavedali prodajniki...

6:47 pop.  

Objavite komentar

<< Home