nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

nedelja, januar 14, 2007

Saj ne, da živim samo za planine ...



..., ampak letos se jim prav ne morem upret. Tak fajn so take, skoraj brez snega, s cvetočimi rožicami in pojočimi ptiči, dostopne in s kristalno jasnimi razgledi naokrog ... Ja, no, spet smo bli ... spet dobra družba ... tokrat na meji z Avstrijo na Košuti ... brez skrbi, tudi tokrat polna prisrčnica ni izostala :) In ponovno me fasicnirajo odsevi ... mogoče pa je to začetek nečesa novega ... prihajajo odsevi - copyrighte že podeljujem! Zime pa še kar ni ...

16 Comments:

Blogger pubec said...

vprašaj koga, zakaj se slike ne odprajo...

10:07 pop.  
Blogger nadangel said...

hm, sem mislila, da sem tebe za to zadolžila :)

8:29 dop.  
Blogger Metatron said...

Sej sem vama že odgovoril na enem izmed postov - sam ne vem a pri tebi pubec al pri nadangelci

9:59 dop.  
Blogger Metatron said...

Aja - pismo sta me zmedla. V resnici sem hotu tuki napisat:"Čaki a to je teloh? Če bo šlo pa tako hitro vreme naprej pol bom pa js za 1 maja vzel letni dopust pa še šel sončit", ne pa komentirat zakaj se vama blogi ne odprejo. No morda so krive tud kakšne nastavitve. Pubec dela diplomo pol je pa čist pametni pa hoče kr page preprogramirat :)

10:02 dop.  
Blogger Metatron said...

Pa še to. Šele sedaj sem vidu kje je odsev na prvi fotki. Me spominja na reklamo za hajneken al pa badvajzer, ko je na zamašku napisano "twist to open" pol pa model neki časa tvista pa vsake tolk časa pogleda zamašek če se je že odpr.

10:19 dop.  
Blogger nadangel said...

Ja, metatron, to je teloh, in to na 1500m! Ah, kam gre tale zima! Ja, odsev...treba je pogledati v bistvo! To pa je lahko heineken ali prisrčnica :)

12:12 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Anja ka pa men kkšne slike poslt na mejl :D

10:42 pop.  
Blogger nadangel said...

@scrat: seveda...a samo tiste, na katerih si ti? :)

8:24 dop.  
Anonymous Anonimni said...

nevem lohk use :D

3:44 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Jaz bi šla tud kdaj zraven :-)!!! A majo na Kofcah še vedno dobre štuklje in najslabši kuhanc na svetu? Tak, ko misliš, da jim je vreča sladkorja not padla in tisoč limon - kadar koli pridem tja, ostaja tradicija poimenovanja "Lemon tree". Bjak.

6:25 pop.  
Blogger nadangel said...

@katka: vabljena! v soboto gremo na Storžič moja mama, tašča, jaz in...ti? Pridi z nami...fajn bo...Glede Kofc pa ne vem... bo treba probat

8:20 dop.  
Blogger Metatron said...

@nadangel: a pubec ni vabljen al si ne upa v tako močno žensko družbo? Pubec po mojem če greš zravn, ti bojo ženske naredile plane za celih 20 let naprej... začele bi s poroko, pa z otorkom... (no po mojem bi ti ohcet kr gr naredle) :)

11:50 dop.  
Blogger nadangel said...

@ metatron:
1:s plani za poroke in otroke so mame že zdavnaj obupale...pa niti tak pomembno ni tale reč pri naših familijah :)
2: Pubec je vedno povabljen, ampak ga tokrat bolj mikajo knjige, ne babe :) Se sliši čudno? Ja, saj, ampak tak je...

12:39 pop.  
Blogger nadangel said...

@dumr: ne, samo priden je...

10:03 dop.  
Blogger Metatron said...

Nekje sem zasledil, da si bla ta teden v planinah ("@katka: vabljena! v soboto gremo na Storžič moja mama, tašča, jaz in...ti? Pridi z nami...fajn bo...Glede Kofc pa ne vem... bo treba probat")

- kje pa so nove fotke ?

10:48 dop.  
Blogger nadangel said...

@metatron: prihajajo...zaradi bednega zdravstvenega stanja z zamudo...upam, da danes...sicer pa lepo, da tako spremljaš in pričakuješ... Se splača še malo počakat!

12:06 pop.  

Objavite komentar

<< Home