nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

torek, december 26, 2006

Pa je le našel pot do mene...

... gospod Božiček namreč... In sem ga dobila. Majhnega, a prisrčnega, mladega, a zelooo pametnega, preprosto lepega in osupljivo učinkovitega... Zmore ogromno in prišel je po dolgem letu čakanja. In Pubecu se še zdaleč ne sanja, koliko veselja mi je prinesel ... no, naposled tudi kovačeva kobila ni več bosa...

Pretresena nad njegovim brezhibnim delovanjem sem ovekovečila moj in Pubecov božični dan.
Najprej smo precej jedli in pili...za to je poskrbela vedno odlično založena miza mame z Vasi in odlično ohlajena klet atana...prav tako z Vasi...

BEFORE:

AFTER:

In potem se je nadaljevalo pri Kraljični in Stenliju... S CC-jem in sirčkom...a vse, kar je zanimalo mene, so bili štekerji, odsevi in podobni motivi, s katerimi sem sama sebi še dodatno dokazala, da je moj fajnpiks da best...no, takoj za Pubecom...

In sedaj bodo tudi moji posti bolj atraktivni :) ....

6 Comments:

Anonymous Anonimni said...

'In sem ga dobila. Majhnega, a prisrčnega, mladega, a zelooo pametnega, preprosto lepega in osupljivo učinkovitega... Zmore ogromno in prišel je po dolgem letu čakanja.'
A tolk časa si rabila da si Pubecu v hlače pogledala?

11:48 pop.  
Blogger pubec said...

Kaj pa tvoj sloves, Urban? Jaz se ne bi preveč v te debate spučal. Saj veš, kaj pravijo o tebi: res je, da ima malega, ampak mu pa ful hitro pride :)

10:19 dop.  
Blogger nadangel said...

no, poba, zdaj pa dovolj besedi...
@urban: tak kot sem napisala - razlago prepuščam vsakemu posamezniku...

10:27 dop.  
Anonymous Anonimni said...

očitno še nimata dovolj fotokrame v hiši. Vidi se, da imaš dobrega učitelja! Pa hvala ____ nisem edini, ki si upa citirat..

10:14 pop.  
Anonymous Anonimni said...

popravljam..pubec ima dobrega učitelja, hehehe

10:40 dop.  
Blogger nadangel said...

@blaž...uf, jaz tebe zbiram! Hvala za pohvale...ampak si se malo zmotil...krame pri nas ni nikoli preveč (a mednjo našega fajnpiksa ne moremo uvrščat); in tokrat je bil Pubec učitelj...že kar nekaj let...ne zanikam pa, da se lahko kaj tudi od mene nauči, hehe...

11:58 dop.  

Objavite komentar

<< Home