nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, december 29, 2006

Razkošje raznovrstnosti!


... naj mi gospod Janez Bizjak, nekdanji direktor TNP, oprosti, ker sem za naslov tega posta izbrala njegove besede iz člankov, v katerih je od oktobra do decembra v Gei opisoval naše Julijce. Res so osupljivi. Večinoma sem imela stik z njimi poleti, a v jasnem zimskem dnevu so lahko še lepši. Ker ni hord bolj ali manj izkušenih planincev, ker je zrak prijetnejši in ker pozimi bolj paše, ko si na vrhu privoščiš eno šilce žganega iz prisrčnice! Ja, takole je bilo, ko sem se včeraj odzvala povabilu mame in njenega Jožeta... bilo je nepozabno, že zato ker je bil Triglav z vrha Viševnika kot na dlani, še bolj pa zato, ker je bila družba odlična! Priporočam, tudi za nekoliko manj izkušene gornike - trenutno dereze in gamaše niti niso potrebne...če pa rabite vodiča, se z veseljem javim!




8 Comments:

Blogger Metatron said...

Aha... pa si ga pokazala... mislim F30... sej je na fotki, a ne?

11:00 dop.  
Blogger nadangel said...

ah, seveda...je lep, ne?

10:11 pop.  
Blogger Metatron said...

ja ja - pa še lepe fotke dela. Samo neki vajo s pubecom blog nagaja - se fotke ne odpirajo.... :(

10:32 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, fotke pa res naredi osupljive! Vem pa, da naju nekaj zajeb... ne vem pa zakaj...prepuščam Pubecu, da uredi...on je glavca družine :)

1:03 pop.  
Blogger nadangel said...

aja, pa tale moj lepotec je F31! Mi smo pa ja apdejtani!

1:03 pop.  
Blogger Metatron said...

Sem čaku kdaj boš ugotovila kak fotič maš :)

2:09 pop.  
Blogger pubec said...

blogger jebe...

2:13 dop.  
Blogger Metatron said...

@pubec: danes sem ugotovil kaj te morda jebe... delajo namreč nov blogger ... sedaj je beta verzija ... pa so po mojem kaj zaštrikali pri tebi... postopoma selijo dosedanje bloge na nove. Tko, da bo bolj hud dizajn, pa take zadeve... no morda si pa tako že tko vedu.

2:31 pop.  

Objavite komentar

<< Home