nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, december 29, 2006

...in sem spet šla...

ja, tudi urednice si lahko kdaj pa kdaj vzamemo nekaj dni na off ... in ker si je dobro po intenzivni rekreaciji (glej prejšnji post) še enkrat pretegnit noge, sem šla... KAM? Skoraj vsak živeči v LJ bo lahko ugotovil :) ... dan sicer ni bogvekaj, ampak vseeno paše!

7 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Anja, tole je pa vzletisšče na Grmadi na Smarni gori. Takoooo domace. Včasih si mislim, koliko skrbi je iz nas že vzela tale Šmarka, koliko pogovorov je že posrkala ... In vedno deluje kot balzam.

4:45 pop.  
Blogger pubec said...

@katka: a nič ne prekaša balzama, ki ga poboljšaš z ananasom...

2:12 dop.  
Blogger nadangel said...

@pubec: se strinjam...
@katka: ja, res...kljub temu, da je vedno gužva na neštetih poteh na poti gor, je res balzamično vsakič, ko si na vrhu...nekako mi Grmada sede precej bolj kot Šmarna...kot ena mlajša sestrica, ki je nihče nima tolko rad....razen mene :)

8:12 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Jaz jo mam tud, jaz tud, Nadangel :-) Lepo je bilo včeraj v vajini družbi. Ananas??? ;-)

10:19 dop.  
Blogger nadangel said...

@katka...no me veseli. včeraj je pa itak blo fajn...čeprav bolj mirno, ampak je pasalo... sta že sprobala novo pridobitev familije? :)

3:57 pop.  
Anonymous Anonimni said...

"Ognja" ob meni še ni "prižgal". Kmalu, kmalu ;-)

4:58 pop.  
Blogger nadangel said...

@katka: pol pa dolgo čaka...no, želim ti, da bi ti blo čimprej bolj toplo :)

8:25 dop.  

Objavite komentar

<< Home