nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, marec 15, 2007

Bistvo cilja je pot ...

so rekli že davno nazaj ... In kako prekleto prav so imeli. Danes, legendarnega marca petnajstega leta gospodovega 2007, se je zaključila moja dolga odisejada. Rezultat: 173 strani, 270.000 znakov, 60 fotografij, prav toliko skic in še enkrat toliko kart, grafikonov in tabel. In ena prav lepa temnomodra platnica, na kateri je poleg mojega imena napisano: Diplomsko delo. Ja, ratalo mi je. Po dolgih dveh letih terenskega dela, tuhtanja, učenja, sekiranja sebe in Pubeca (in najbrž še marsikoga), po dolgih nočeh, ko se mi je sanjalo samo še o škrapljah in žlebičih, po dolgih dnevih, ko sem mislila samo na to, kako bom napisala naslednji odstavek. Po vsem tem je ležala na mizi in jaz nisem vedela, kaj naj z njo. A je to res moje? Ja, breme je odpadlo, a vame se je naselila neka "poporodna depresija", ki je ne znam razložiti. Delo, ki sem ga vseskozi oboževala, v zadnjih mesecih pa mi je šlo že krepko na živce, sem ponovno vzljubila v trenutku, ko sem se ločila od njega in ko je tajnica rekla: "Vas obvestimo, kdaj bo zagovor". No, takrat me je najprej pritisnilo na tekoče izločanje (spredaj in zadaj), potem pa sem z mehkimi nogami šla. In nisem vedela, v katero stran naj se obrnem. Zdaj sem doma, pišem tele vrstice. Čaka me posoda, perilo, umazano stanovanje in še kaj. Ampak se ne spravim delat. Ker mi kar ni jasno, da mi ni treba za računalnik in da je moj bejbi rojen in je krenil na svojo pot. Najprej na nočne omarice komisije, potem pa, upam, na mize študentov. No, upam, da bo temu, lahko rečem drimtimu (meni in mojemu novorojenčku), tudi na seciranju pred komisijo šlo. Navsezadnje sva bila dovolj dolgo skupaj ... in se imava spet zelooo rada :)

P.S. Bolj v opravičilo sebi, ko bom čez nekaj dni brala tole sentimentalnost: šele nekaj ur je mimo, odkar ...

21 Comments:

Blogger bralec said...

, ki jo najdeš, če je volja in čas(s stativom in vodo v pomoč). Ali pa junaka, ki (smo prepričani) nestrpno čaka, da bo lahko uspeh dopolnil. super!

9:10 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, seveda...letos bo zmagovalno leto!

8:20 dop.  
Blogger Metatron said...

Najprej čestitam. Zanima me pa kako bo sedaj doma? Ti boš sedaj stopla v svet "odraslih" metem ko pa pubec še kar ostaja v svetu študentov :)

12:51 pop.  
Blogger bralec said...

pubec bo za kazen perilo pral . Na roke!

12:54 pop.  
Blogger nadangel said...

@blaž: všeč mi je tvoj comment :) Ampak ti moram povedat, da je Pubec fuuul priden...se pridno uči in dela in skrbi za moje dobro počutje :)
@metatron: se nič bolj "odraslo" ne bom počutila, moja vloga v nasl. mesecih pa bo bodrit Pubeca, ki bo kmalu krenil na to trnovo pot...

1:20 pop.  
Blogger Irena said...

bravo, moj nadangel!
kako lepo je to prebrat! cestitam ti za tvojega novorejncka!
in verjamem, vem, da bosta zmagala tudi pred komisijo, pri studentih!
ker sta pac: DREAM TEAM!
in pusti posodo, stanovanje, pojdi v sonce in zakrici juhej, SUPER SEM! SVA!

5:15 pop.  
Blogger nadangel said...

@irenca: evo, točno to bom nardila jutri! Primorska me čaka s svojim sončkom! Juhu!

6:18 pop.  
Anonymous Anonimni said...

jeeeeeeeeeeeeeeee!!!
gremo v gore!!!!!!!!!!111

7:13 pop.  
Blogger nadangel said...

@urban: točno to!!!!!!!! Sonček čaka na moje utrujeno lice! Mimogrede...zakaj mojih postov na svoji strani ne pustiš objavit :) Al delam kaj narobe pri vsej tej zakompliciranosti?

9:55 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Ne, ne, samo moram jih odobriti. So že gor.

9:22 pop.  
Blogger nadangel said...

no, sem ze mislila, da pisem kaj politicno nekorektnega :)

11:39 pop.  
Blogger Metatron said...

Nadangelca - eno čist mimo vprašanje mam zate. Pubec je zadnjič na čvapčičih dejal, da se ti tudi "trudiš" zvedet kako dat filmček na blog. Je reku da neki že veš koga boš vprašala al neki takega. Mater a sem res js tko smotan al kaj ampak js ga ne znam gor dat. A si ti kaj več zvedla kako se to naredi?

3:02 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, veš da...zdaj itak mam cajta preko glave...ti sporočim.

6:37 pop.  
Blogger maja said...

joj, kok lušno napisano. si bom kr na steno napopala, ko bom pisala svojo diplomo (za spodbudo). da bi pol čimprej že jaz tok uživala ... :) Aja, čestitke..

8:37 pop.  
Blogger nadangel said...

@maja...hvala, me veseli, da je komu tale sentimentalnost lahko spodbudna! Pa veliko volje in prijetnih občutkov ti želim ob pisanju diplome!

8:18 dop.  
Blogger maja said...

ah, moja je še daleč. še 8 izpitov prej. :) vsaj temo mam izbrano. :)

1:16 pop.  
Blogger nadangel said...

no, tudi to je začetek...potem pa srečno z izpiti :)

3:08 pop.  
Blogger Metatron said...

@nadangel: ugotovil sem dve stvari. Prva je ta zakaj se tebi fotke ne odpirajo na blogu, druga pa kako se da video na blog. A te zanima? :)

9:09 dop.  
Blogger nadangel said...

seveda!

9:12 dop.  
Blogger Metatron said...

to je bil pa hiter odgovor :)

Fotke, se ti ne odpirajo zato ker jih "prestavljaš" po svojem postu. Če obržiš tamplet takšen kot tiga ponudi blooger je vse OK. Npr.: če izbereš sliko na vrhu in v sredini, tekst pa pod sliko - bo vse delalo le če uploadaš sliko in spodaj začneš pisati tekst. Če potem z miško prestaviš fotko na drugo mesto (npr. pod tekst) ti že ne bo več hotelo povečat fotke.

Video na blog: simple as possible. Ne vem zakaj ne napišejo helpa, ki bi ga našel kar z googlovim iskalnikom. No skratka povzetek je sledeč:
- greš na google acounts (ali pa na blog) in se logiraš
- greš na "google video" - odtipkaš v googlovem iskalniku (vrže te na stran podobo youtube, kjer so pač gor videi)
- uploadaš svoj video (nekaj minut čakaš da ga skopira, nekaj minut da ga procesira in potem kakšno uro ali dve - maksimalno pa en dan da ga objavijo). Pri tem ti pošljejo mail, da si uploadala video in naslov kje se nahaja tvoj video.
- potem pa imaš tam okoli eno tipko "upload to blogger, send by mail,...", ki jo pritisneš
- izbereš blooger
- in potrdiš

(seveda mora biti prej video že gor - eno uro oziroma max. 1 dan po tem ko si ga uploadala).

Za podrobnejša navodila - step-by-stem pa greš na "google video" in čisto, ampak res čisto na dnu, tam zraven ko je policy, ... in takšni linki najdeš tudi link "help". Tam pa izbereš kaj želiš vedeti. Npr. how to upload video to blog.

9:30 dop.  
Blogger nadangel said...

ej, hvala ti za razsvetljenje!

6:48 pop.  

Objavite komentar

<< Home