nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, marec 08, 2007

Prebujanje narave?

Eh, saj sploh ni zaspala ... A je kdo na kakšno sončno nedeljo v začetku marca doživel poletno vročino in ne da bi videl skoraj pohodil cela gnezda pikapolonic? Medtem, ko sem grela svoje kosti na vrgu Goliča, so lezle po meni ... ostale so se v nešteto primerkih skrivale po okoliških travah ... A niso zelo kul?


4 Comments:

Blogger Metatron said...

Čist hude so - samo škoda ko se spet fotka ne poveča. To pa prvič vidim - "gnezdo" pikapolonic. No vsak dan se naučiš ali pa vidiš kaj novega. Čeprav bi js (kot najbrž vsak dedc) prvo pomislo na to da delajo nove pikapoplonice :) in ne na gnezdo :))))))

5:40 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, tudi jaz ne vem, zakaj se ne odpirajo...res škoda... No, itak se ve, na kaj tipi pomislite, ampak mislim, da ni blo kakega razvrata, glede na to, da sem jih opazovala kar dolgo...Sicer pa niti ne vem, kak one to delajo, tak da me je mogoče samo treba malo podučit!

8:45 dop.  
Blogger Irena said...

bravo, nadangel... ena sama sreca je okrog tebe! :-)
lupcka

6:18 pop.  
Blogger nadangel said...

@irena: ja, res, posebej danes je moj srecen dan...beri svezi blog :)

6:48 pop.  

Objavite komentar

<< Home