nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

ponedeljek, april 02, 2007

Kdo pravi, da se nismo meli fajn?


... narava nam po tem jutru sicer ni bila več naklonjena, ampak smo, ker smo drimtim, potegnili iz italijanskega snega maksimum ... kdo bi se pritoževal? Jaz ne ...

13 Comments:

Blogger Metatron said...

kje je pa kakšna fotka atraktivnega padca? :))))

8:08 dop.  
Blogger nadangel said...

Padca??? Jaz sem vsipala samo enkrat, pa še to takrat, ko je bilo snega do kolen :) Lahko dam gor fotko plave noge, če te to zanima :)

8:22 dop.  
Blogger Metatron said...

ni potrebe :))) Js sm bolj mel v mislih kako fotko, ko je nekdo ravno v zraku, z glavo navzdol, pa polno "pršiča" v zraku...:)))) seveda z izbuljenimi očmi od strahu zaradi nepričakovanega padca :)))

9:11 dop.  
Blogger nadangel said...

ah, tega ni blo...tisti, ki si ne upajo, itak niso šli niti iz bajte, mi smo pa itak tak pogumni, da se nam kaj takega sploh ne more zgodit :)

12:06 pop.  
Blogger bralec said...

rana ura, zlata ura! Krasna je. Sicer je pod Dolomiti povsod jajce/jajcu, ampak deluje kot kakšen Passo.S.Pellegrino. Motim se!

aja, pa pubecu porini penzl/puhalko/vatirano palčko/ v roke in C IIN v Sensor cleaning mode. Je fasal eno lepo packo.

9:48 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Baje so bili gostilnicarji se najbolj veseli ( Stanley press ).

11:00 dop.  
Blogger nadangel said...

@blaž: nisi v zmoti, to je passo S.P. ... kaj, moj fajni piks je fasal packo...
@urban: tale press pa dobro obvešča...ja, mislim, da so si nas zapomnili...če ne drugega že zato, ker smo jih skozi kleli...

9:27 pop.  
Blogger Metatron said...

a ni že nova GEA zun? nimaš naslovnice na blogu:)

6:40 dop.  
Blogger nadangel said...

hm, dobro opažaš...razlog je, da je tiste vrste, o katerih sem zadnjič pisala, da jih ne bi smelo bit...No, po domače: nisem ravno ponosna nanjo. Izbrali so jo ljudje, ki kao vedo vse ... Včasih tudi moja trma ne zaleže...

10:55 dop.  
Blogger Metatron said...

ja, ja,... včeraj sem vidu naslovnico... najbrž te moti golota :))))

7:41 dop.  
Blogger nadangel said...

khm, metatron...si morda tudi ti med tistimi, ki zamenja revijo GEO in GEA? :)

8:30 dop.  
Blogger Metatron said...

a sem al kaj???? glej ga zlomka... sem šel mimo trafike in sem vidu napis GE. in fotko,... ostali časopisi so prekrivali zadnjo črko:)))

2:44 pop.  
Blogger nadangel said...

aha...dobro si se zmazal :)

8:51 dop.  

Objavite komentar

<< Home