nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

nedelja, maj 20, 2007

Zakaj ni več udarniških akcij?

Včeraj je bil en prav lušten dan. Pri prijateljih smo delali streho na novi bajti. Kak ducat ljudi nas je delalo skupaj - mame so poskrbele za hrano, ostali, sosedi, familija, prijatelji in znanci, pa smo si složno podajali strešnike iz roke v roko. In vsi smo bili na koncu zadovoljni, ko je streha stala in ko smo dobili obilno kosilo. In ves dan sem razmišljala kako lepo je na vasi, kjer še vedo, kaj pomeni medsebojna pomoč in složnost. Tega v mestu vsaj v taki obliki skoraj ni več. Vsakemu, ki ti pride za pet minut kaj naredit, moraš mastno plačat ... in najpomembnejše: ni druženja. Ta mestni svet postaja vedno bolj brezoseben. Morda zato, ker ga vrti denar? In še bolj se je potrdila moja želja, da mesto vsaj zame ni za celo življenje.

7 Comments:

Blogger Metatron said...

samo tolko, da te malo spodbodem (drugače se strinjam stabo). Na deželi med ljudmi je veliko več druženja in pristnih odnosov... vendar če se pa skregaš tam s sosedom, si pa v velik večjem sran... kot pa če to narediš s sosedom v bloku.

9:23 dop.  
Blogger Morska deklica said...

Zato pa povabljena k nam na vas, večkrat!!!! Upam si trditi, da ljudje potrebujemo oba življenjska pola - mestno življenje z vsemi svojimi atributi (kulturnimi prireditvami...) in vas, kjer pridejo naši jazi do pravega izraza - tam, kjer je kuhanje in jutranja kava zunaj pod drevesi družabni obred, kjer se le tri metre stran lahko s psom poženeš v dir z biciklom, tam, kjer rasejo domači paradajzi ... In kjer se lahko odpočijemo od neštetih ljudi in norega mestnega norenja.
@Metatron: zadnje pa DEFINITIVNO drži.

10:22 dop.  
Blogger nadangel said...

@metatron: se POPOLNOMA strinjam z zadnjo trditvijo, da ne bo pomote...
@katka: tudi s tabo se strinjam: vsega po malem...ampak predvsem sem želela izrazit svojo navdušenost nad medsebojno pomočjo... Sicer pa z veseljem kdajkoli na deželo k vam!

10:35 dop.  
Blogger Metatron said...

Medsebojne pomoči v kapitalizmu ni več - vsi so prestrašeni, da jih bo pobralo, če bodo sosedu kaj pomagali narediti. A še kdo vidi pozimi kako se skupinsko kida sneg - ko žense nosijo okoli šnops, moški pa kidajo parkirne place? Tega nažalost ni več - pa ne samo zato ker ni pozimi snega :) Lani ko sem bil nekje na obisku je prišel snežni metež in nametal 30 do 40 cm snega. Ker sem moral domov mi ni preostalo drugega kot da odkidam prkir plac... in to pred čisto enim drugim blokom. A misliš da je kdo prišu ven? Nop... to ti je LJ.

Če bi blo čisto po mojem, bi tudi že zdavnaj zgasnu iz LJ (Zato ti "morska deklica" zavidam življenje na vasi). No sem pač z dežele in kot pravijo - sicer za ženske ampak tud za moške velja. "You can take a girl out of a country, but you can't take country out of a girl."

10:53 dop.  
Blogger nadangel said...

@metatron: no, o tem sem govorila...potemtakem se razumemo...

11:44 dop.  
Blogger Irena said...

ja, jst pa kr bl uzivam v mestu.. k sm bla prej tm gor, k se vetr ni dobr.. in mi je zdej bl fajn.. pa tud pomoc pride.. ko jo rabm.. sej, thats why friensd for :-)

4:19 pop.  
Blogger nadangel said...

vsakemu tisto, kar želi! Juhej!

5:09 pop.  

Objavite komentar

<< Home