nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, april 26, 2007

1st day of the rest of my life

Kot sem predvidela, je komisija poskušala zmrcvariti mene (pa jim ni prav dobro uspelo :)), diplome se pa nihče ni upal niti dotaknit, ker so jo tako ali tako včeraj očitno prvič videli. Vprašanja so bila popolnoma "mimo" in niso imela skoraj nobene veze s temo.
No, in tako sem naredila ... in sem zdaj dipl. geo. In svet ni nič drugačen, moje superge so še vedno zdelane in še vedno bom vesela, če se oglasite mimo na kakega decija :)

9 Comments:

Anonymous Anonimni said...

zmagaš

6:10 pop.  
Blogger nadangel said...

itak...

8:04 pop.  
Blogger Morska deklica said...

Je, je, drugečan, zdaj dihaš s trojnimi pljuči in ni Demoklejevega meča, ki bi visel vsak dan nad tabo. In to pašeeeeeee :-) Čestitke še čez ta kanal.

1:47 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, res je...meča sem se rešila in res se "lakše diše" ...

11:26 pop.  
Blogger Metatron said...

čestitam... zdaj boš mogla pa za pijačo dat...

8:45 dop.  
Blogger Metatron said...

.... aja pa še to sem pozabu napisat.... Spet si en pomemben podatek izpustla iz te "reportaže" :)))) Kolk so te ocenli? ;)

8:46 dop.  
Blogger nadangel said...

Hvala...dam za pijačo, no problem. Sicer pa ni "cum laude", če si slučajno pričakoval...

11:29 dop.  
Blogger Metatron said...

že cel dan razmišljam kako nej ti odgovorim na tvoj komentar in ti po pravici povem da nimam pojma kaj pomeni "cum laude" (še najbolj me spominja na umlavt) in se s tem osramotim al bi vprašo koga ki to ve in bi ti pol odgovoril. Pa naj bo, sej že vsi vejo da sem bolj pri tumastih.

Te bom kr direkt vprašo: A je bla 10ka?

PS: tvojga pubeca je pa na blogih pobralo al kaj?

2:10 pop.  
Blogger nadangel said...

cun laude - z odliko (kao), odnosno (!) z deset :)... in ne, nisem diplomirala s tolko...je pa bla ena lepa devetka...Pubec? Ja, on je pridno za računalnikom in piše in piše in piše...

8:29 dop.  

Objavite komentar

<< Home