nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, julij 05, 2007

Buta, buta …


… iz vseh strani … služba do večera, pripravljanje na pot, obiskovanje zobarja po petnajstih letih, poroke, rojstni dnevi, prah po stanovanju, kupi cot, cepljenje, krvodajalstvo (ker potem dve leti moja kri ne bo zaželena), sto mailov na dan, hrane bolj malo, prostega časa pod nulo, laufanja sem in tja pa preveč. Ampak vem zakaj … še 384 ur preživiva in se bova že čekirala na letališču za polet v avanturo mame Afrike! Uf, kar kurjo kožo dobim, ko se spomnim, da grem … in to z najboljšim sopotnikom!

Foto: zdaj aardvarksafaris.com, čez dva meseca Pubec :)

8 Comments:

Blogger Metatron said...

zavidam potovanje... drugač sm pa najprej mislu da si že prejšnji vikend to fotko posnela

5:37 pop.  
Blogger nadangel said...

nič ne zavidaj ... škodi zdravju :)

7:30 pop.  
Blogger Metatron said...

to je blo mišljeno v dobrem smislu :)

6:07 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Čak, a ne gresta kasneje?!

9:55 dop.  
Blogger nadangel said...

ne, ne...greva kar čez dva tedna, prideva pa čez dva meseca, juhu!!!!

11:44 dop.  
Blogger bralec said...

uzivaci!!

9:20 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, to smo mi, juhej!!!!

9:47 dop.  
Blogger Irena said...

bravo, bravo, to bo fajn.. prvoscim vama... juhuhu

10:10 pop.  

Objavite komentar

<< Home