nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, julij 13, 2007

No, zdaj pa je uradno!



... v naši bajti je med 33 in 35 torb in rukzakov. Nekaj jih je še v kleti, but who is counting. Sem jih hotela vse vrečt na kup, pa Pubec ni pustil, da ne bi delala messa ... ironično, ne?!





In potem še nam vsem ljube knjige ... in revije ... in reklame ... in kr neki ...
No, in smo tam ... kjer ugotovimo, da je vseeno boljše imeti nabasano stanovanje in spomine kot prazno glavo in gole stene :)

4 Comments:

Blogger Morska deklica said...

Za tale post pa, Nadangel, čista desetka!!!! :-) Režim se in režim...in režim.

12:53 pop.  
Blogger nadangel said...

No, hvala...se vidi, da sem se potrudila, ne? Da ne bo kdo rekel, da se babe samo menimo in da v resnici ni tako!

3:09 pop.  
Blogger Morska deklica said...

Se vidi prav projektni pristop do te problematike :-)

1:39 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, eni pač znamo :)

3:33 pop.  

Objavite komentar

<< Home