nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

ponedeljek, marec 03, 2008

Veter nas ni odpihnil!




Ne bom tako dolga kot Metatron, ampak ja ... začelo se je zelooo mirno, končalo pa toliko bolj divje ... pri življenju so nas držali cepini ... veter pa je (preverjeno) pihal čez 100 km/h ... ampak prav vsi po vrsti - Silva, Srečko (po domače oče dobrot iz nahrbtnika), mama Ivica, Domč (po domače Pubec), Metatron in moja pohlevnost :) - smo se odrezali odlično. Pubecu je samo kapo odneslo, Nadangel si je malo strgal vetrovko, vsi pa imamo plave riti od padanja po snegu ... pa ne zato, ker bi na vrhu spili preveč odlične viljamovke ... ne! Take težake kot smo :) nas je veter premetaval kot za šalo! Ampak na koncu smo vsi rekli: we want some mooooore! Se vidimo čez vikend - če ne na Triglavu pa nekje drugje na snegu!

9 Comments:

Blogger Metatron said...

evo... to pa so fotke in na kratko povedano tisto česar jaz nisem znal na dolgo!!! Ej sedaj mi je še pa bolj žal, da nisem mel fotiča v rokah, ko je najbolj pihalao!!! Una tretja je nora!!!!

2:50 pop.  
Blogger Metatron said...

aja še to... sedaj mi je jasno zakaj so se mi vsi ko so prišli nasproti smejali :) :) :)

2:52 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Ej, ona fotka pa res pokaze, kako smo se upirali vetru, da nas ni odnesu v Krmo.

9:10 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, točno tak ... in metatron ... saj te bo izučilo, da babam ne smešp vsega verjet!

11:02 dop.  
Anonymous Anonimni said...

A vas tamlade pa noben orkan ne bo vec zadrzal doma?! Se bojim, da sma s frendico duhca spustle na plano.

1:41 pop.  
Blogger Metatron said...

ja skalca, ko se enkrat odpre pandorina skrinjica ni več poti nazaj :)

1:44 pop.  
Blogger nadangel said...

Se pridruzujem metatronu! Sploh pa se ne damo dvem mamam ... da bi vidve osvojili več zimskih dvatisočakov vrhov kot mi, mladina ... no go!

2:52 pop.  
Blogger Skalca said...

Ej, je pa fajn, ko te tamladi vzamejo zraven.

7:33 pop.  
Blogger nadangel said...

al pa obratno, ne?

8:07 pop.  

Objavite komentar

<< Home