nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

petek, marec 07, 2008

Za ta vikend ...

... pravijo, da bo vsaj v nedeljo brez dežja. In to pomeni, da spet gremo! Zna biti, da se podamo na Nanos ali pa na Snežnik, ampak verjetno bomo potem pristali kje drugje, recimo ob temle. Se vidimo!

11 Comments:

Blogger Skalca said...

Do sedaj smo se vedno zajadrali nekam drugam, kot smo se prvotno dogovarjali. Toda nadangel, zadnji predlog pa ja lahko zdruzimo z vsem ostalim.

2:22 pop.  
Blogger nadangel said...

ja, saj tak je blo mišljeno ... ampak od vseh danes prebranih slabih tekstov se mi očitno že meša in ne znam več prav napisat ...

4:25 pop.  
Blogger Skalca said...

a se lahko komu pritozim, s teboj pa ja ne smejo tak grdo delat!!!

10:21 pop.  
Blogger Skalca said...

Ej nadangelca, tega pa se nisem vzela, kak se vstavi link. Bos morala razkirat kako uro, da mi razlozis, saj ves, kapiranje...

9:09 dop.  
Blogger nadangel said...

mati, ni problema, vse ti bom razložila ... kar pa se tiče slabih tekstov - dokler bom vedela, kaj je dober in kaj slab tekst, bom imela službo :)! Ko pa ne več, pa boljše, da se kar upokojim. V bistvu je tak, da se ob najslabših tekstih največ naučiš ...

11:10 dop.  
Blogger Skalca said...

Hvala, da si taka, kot si!

Vsak dan sem hvalezna za to, da si moja hcerka!

12:08 pop.  
Blogger nadangel said...

itak :)

8:33 pop.  
Blogger nadangel said...

Avtor je odstranil ta komentar.

8:33 pop.  
Blogger Metatron said...

:) :) :) no pa da js že kr sedaj drugim povem (da ne bojo jutri preveč šokirani), imamo že tretjo destinacijo... ki bo "najverjetneje" držala... ampak 100% pa bomo lahko o tem pisali šele potem, ko pridemo nazaj :)... nič novega torej za nas :) :) :)

9:16 pop.  
Blogger pubec said...

tu so pa eni taki komentarji, da se meni monitor topi od odvečnega cukra.

12:05 pop.  
Blogger Metatron said...

pubec a ti nas še spremljaš tuki na blogu? :) ... nekam redko se javljaš

6:54 pop.  

Objavite komentar

<< Home