nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

nedelja, marec 23, 2008

Nekje nad Bohinjem ...





... sva se imela (kot se najbrž vidi) odlično. Napovedovali so sneg, našla sva samo zimsko idilo. Spremljali so naju božanski pogledi na Bohinjsko jezero, na vrhu (Vogarju, 1050 m) pa topel čaj (sicer z dodatkom svinca - izpraznjenim nabojem za zračno puško na dnu skodelice namreč :)) in prijazen napis, ki nama je dal jasno vedet, da bo tudi borovničke treba plačat. Sva se pa podučila o tem, kaj je revija Nova pisala pred enim letom ... ja, cajtngi pač v gore dolgo hodijo!

Slike, ki manjkajo, pa bi se lahko zgodile prejšnji večer, a se iz očitnih razlogov niso. Šla sva namreč v savno v Aqua park v Bohinjsko Bistrico - toplo priporočava!

8 Comments:

Blogger Skalca said...

Tu je pa Bohinjsko jezero malo blize, kot z Visevnika. Pohvaljena, da se nista ustrasla snega. Se vidi, da sta s pravega testa.

4:49 pop.  
Blogger Skalca said...

Sta morala VI2 v Bohinj, da sma MI2 zvedla za super savne.

Drugic pa gremo skupaj kam okoli Bohinja. Se mi ga ze posteno lusta.

7:54 pop.  
Blogger Metatron said...

kok sta pa na drugi fotki luškana :) ... pubec a si opazu, da ko tebe ni zraven nadangelco pošteno zebe (fotka 3)... se moraš pogosteje k njej stiskat :)

90 letnikom in njihovim staršem na puf dajat...hmmm malce riskantno je to za biznis :) :) :)

3:44 pop.  
Blogger nadangel said...

@skalca: mi smo itak neustrašni - včeraj sem v dežju in snegu šla na vrh Polhograjske Grmade, delala gaz po snegu in uživala v neskoncni samoti.
@metatron: se čisto strinjam glede tistega "gretja" :) ... sicer ti pa silva iz Katmanduja sporoča, da si ne kupuj preveč stvari, ker je spodaj vse bolj ali manj zastonj.

8:39 dop.  
Blogger Metatron said...

ja mi je pubec forwardiral njen mail... hvala... PS: ali si že naročila uno sončno kremo?

8:41 dop.  
Blogger Skalca said...

Moj biser si!

A kar na Grmado, pa se boga si morala gazit.
NE grem SE VEC z vami - MULARIJA. Doma morate bit, pa pucat!!!

9:53 dop.  
Blogger nadangel said...

ja, skalca, točno tak ...

@metatron: skalca je zadnjič, ko smo se pogovarjali, da bo treba to kremo kupit, očitno pozabila omenit eno malenkost - da se jo da dobit v SLO. In ne boš verjel, prav danes zjutraj sem študirala, da moram v lekarno pogledat, če majo. Sporočim.

10:08 dop.  
Anonymous Anonimni said...

Zakaj pa ne:)

3:09 dop.  

Objavite komentar

<< Home