nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

četrtek, marec 27, 2008

Moram se (?) pohvalit!


Odkar delam po Jožetovem nasvetu (redno namakanje enkrat tedensko), me imajo orhideje zelo rade. Kar ne nehajo cvetet! Sumim tudi, da jim Pubečeva nenehna prisotnost (so namreč tik poleg računalnika) in duhovitost pašejo še bolj od moje skrbi zanje. Kakor koli že ... cvetijo na polno in jaz se vsak dan znova razveselim še enega popka, ki ga bo čez nekaj dni "razneslo". Pa tudi, če zaradi Pubeca ... ali pa prav zato?!  

3 Comments:

Blogger Skalca said...

A so to res tvoje roze?! Se pa nisi nic po materi vrgla?! Bravo, res si prava asica za vse, cesar se lotis.

7:52 pop.  
Blogger Metatron said...

js pa nimam "green finger-ja"... pri meni pa vse umre... pa se lahko še tako trudim... a preveč al pa premalo zalivam... sedaj se s temi zadevami sploh ne ukvarjam več... men bi se še kaktus posušil

10:19 pop.  
Blogger nadangel said...

skalca, hvala za pohvale - tokrat si jih res zaslužim :)
Metatron - tudi jaz sem dolgo tak mislila, pa sem spreobrnjena - samo pravi človek ti mora dat nasvete!

10:59 pop.  

Objavite komentar

<< Home