nevemzakaj

To je en tak lušni blogec, ki je dobil svoje potem, ko sem hodila po mestu in zagledala grafit. In ker so takrat že vsi imeli svoj blog, samo jaz še ne, in ker nisem vedela zakaj bi ga imela, je bilo ime več kot na mestu. A ko sem postala ponosna lastnica Fajnpiksa, se je vse spremenilo ... zdaj vem, zakaj ta blog ....

ponedeljek, marec 31, 2008

Ježešna ...

Naj mi prečastiti Metatron (po novem zmagovalec) oprosti, da uporabljam njegovo ime posta ... ampak je tako prisrčno, da se mu ne morem izognit!

Ja, včeraj je predvsem on bil zmagovalec. Čeprav si je "slabo stanje" povzročil sam, se je vseeno presegel in uspel. Okej, malo smo ga bodrili, ampak se je pustil. In uspel! Svaka čast ... Hana bi bla ponosna nate!





No, poleg Skalce, seveda. Zanjo (in za Srečka) je bila ta tura le še ena izmed ... in zato sta tudi onadva zmagovalca!










Ker pa sem tudi jaz, Nadangel, bila včeraj res slaba, tudi meni gre zmaga :), juhej! Pokorila sem biologijo in uspela. Pa še z novimi čevlji sem se čisto lepo imela ... Ampak najbolj od vsega (in morda tudi najbolj zaslužen, da je meni šlo čisto okej) pa je zmagal Pubec. Čeprav mi je bil včasih vsak korak težek, si nisem mogla kaj, da se ne bi ob vsakem njegovem bistroumu vrgla v sneg in režala do solz. Mimogrede: kdo ve, kakšna je razlika med prdnit, odplinjat in puknit? Bom jaz povedala: prdne Pubec, odplinja Nadangel, pukne pa Skalca - ja, tudi mi to delamo :). 


No, danes pa sem bila dolga. Pa vseeno upam, da bom koga s tem postom zabavala ...

6 Comments:

Blogger Metatron said...

dans sm pa tolkrat kliknu na tvoj blog da sploh ne vem več kolkrat... sedaj zvečer sem mislu, da si se pač odločla, da ga ne boš postala, ker ti je pubec premalo materiala poslikal :) :) :)... ja defenitivno je moja slika takšna, kot so bli moji občutki, ko sem prišel na vrh :) :) Tisti, ki dobro pogleda moj obraz ne bo vidu samo srečo, pač pa tudi veliko olajšanje (da sedaj ni več poti naavzgor) in utrujenost :).

Nič ne zamerim naslovu... zakaj bi pa :)? ... Kot prvo, je naslov pravi podvigu :), kot drugo pa je veliko bolj "smešen" na tvojmu blogu kot na mojmu :)... mi gre veliko bolj na smeh kot pa ko preberem "mojga" :)

Nisi bla predolga... poglej samo moj komentar :) :)

9:04 pop.  
Blogger Skalca said...

Ježešna... nadangelca, ne bi smela v "tistem" delu posta pisati o fizioliških potrebah.
No, bom pa sedaj z manj slabe vesti objavla "tiste" fotke o inteligentni vožnji...

Kar je res, je res! Ful sem se smejala ob branju tvojega posta. Zagotavljam ti, da ni predolg, bi še daljšega prebrala do konca...

Smo iz pravega testa za še večje podvige. Bravo mi!

9:28 pop.  
Blogger nadangel said...

no, me veseli, da vas tudi jaz kdaj zabavam! In Skalca, taka planinka kot si ti, se pukanja ne bi smela sramovat. Saj veš, v gorah paše še bolj kot na školjki ...

8:08 dop.  
Blogger pubec said...

prdonje!

12:44 pop.  
Blogger nadangel said...

to si ti! mi drugi odplinjamo in pukamo ...

1:29 pop.  
Anonymous Anonimni said...

Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

6:13 dop.  

Objavite komentar

<< Home